15 December 2011

kereta Naza baru peugeot 407"



Pagi2 aku terus buat kerja opih nie..pastukan aku saja belek2 jenema kereta baru2..aku terpikit pulak ngn kereta ni..smart kan??harga jgn cakapla...rasanya boleh beli..tapi nak membayar bulan2 mmg tak makanla..hehe...saja2 cuci mata tak salahkan...berangan2 nenek jenin...hehe..gaji naik sikit je dah nak beli kereta lain..ada aku kisah??lagipun aku mmg takde kereta..biarla berangan..kalau aku aktif amway ikut kwn2 aku tu pasti boleh beli..kalau kerja kerajaan ni jgn harapla..melainkan kita ni pegawai atasan..boleh jer beli...hahahhahaha..apokan dayo aku tak suka sambung degree...kalau dtgla rezeki suh sambung belajar..aku nak sambung belajar course lain la..tak kuasa aku nak layan IT ni...nak IT apa..laptop,netbook,iPad dan Tab2 pun aku takde...mmg tak sesuai nak jadi org IT...tak terkejar aku ngn teknologi yg laju/update ni...kalau aku kejar benda2 ni..nampaknya mmg aku akan berhutang jerla...tak kuasa aku nak hutang...bayar bil pun dah mengigil2...inikan pulak nak bayar2 benda2 kad kredit ke apa ke jadah ni semua?ini namanya kita telah ditindas dibumi kita sendiri..hahahhaha..apa aku merepek ni..

cerita pasal kereta peugeot 407 ni..harganya rmRM125,888 kalau nak full spek rmRM135,888..hehe..mahai kan utk golongan macam aku nie...takde maknanya kalau kerja makan gaji nie..tapi mana tau..hehe..tetiba pulak...wah la wei...hehe..berangan jer la...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers