14 December 2011

Budak2 yang Kuat berlari

ini aku tengah ada mood nak update blog..korang kok bosan laks melayan cerita ceriti ku...sementelah tengah banyak kerja akhir2 ni...dah akhir2 thun ni byk pulak fail nak diuji...tapi yg kelaka tu bukan penyelia aku yg kasi..tapi penyelia pembangun yg kasi...kami ada peyelia...tapi macam takde penyelia..huhu..asal dia tak ganggu emosi aku dah..kita layan jer...aku tgh mood ok..aku updatela...today pepagi aku dah buka blog aku ni..bukan buka emel opis ni...tah apa2..kang buka pun bukan ada yg penting pun..

Today aku nak carik driver untuk pergi taklimat minggu depan...bos aku suruh pi..sebab aku tak cukup kursus...apa kejadahnye..menghantar aku last2 minute ni..ada aku kisah...aku tak cukup kursus???bukan salah aku..dah ko yg tak mau tak alert..kata aku yg tak mau pulak..ala..benda2 ni dah lali..nak salahkan staff konon...kalau ada driver aku pi..kalau takde driver...sendiri mau fahamla...dengan bwk perut ..hei ini bukan alasan tau!!ini realiti...nak suh aku pi naik moto ke ngn laki aku??nak suh aku naik ERL??tak kuasa aku nak jalan kaki carik bas pulak ke tempat seminar ICT tu...nak jaga SKT ko la tu??bagi naik melambung2...kami yg bawah ni...???sendiri fahamla...

Tak maula pepagi sakitkan hati..jom kita layan gambar budak2 kecik ni...baru hati lega dan happy..hehehe..

sakit jugak kancing gigi aku ni..sampai skrg tak elok2 bengkak....korang yg tak kene kancing gigi..nanti mengandung korang rasalah..kat klinik kerajaan je..swsta aku tak tau la...

minggu lepas zara n puja dtg lepak umah aku..teman..laki aku pi kelas dan aad ujian sabtu ahad tak balik..tido UTM...kene sabarla aku ni kalau kene tinggalkan..akhir nnti dah berjaya jgn lupa anak bini dah..mau aku pancung anu dia..hahahhahaa

skrg suka makan sos tomato...apa2 nak cicah dgn tomato..


abis tomato dia makan sampai badan


tak dapat bayangkan wedding adik aku nnti...mesti berlari2 abis ..dah la umah family aku tu besor...tak dan aku nak mengejar...


afy dan zara..afy anak bujang mummy yang hensome....puji anak sendiri..hehe..tapi mayaAllah lasakkkkk.....


tah apa yng zara berangan tue..macam mummy dia..kuat berangan...


amboi kemain lagi.atuk pun sebuk nak tido dlm kemah afy kan??korang nak tau..kemah2 ni ayah aku la mengajar..dia mmg suka belikan kemah untuk anak2 dia dolo2..hehe..sayang abah!!


zara buat aksi menyayi depan kipas...ala2...dayang nur faizah..hahahha

2 comments:

Unknown said...

haha rindu semuaaa....
zara n afy best make my day!!

emyda said...

haha..memang pun...happy bersama mereka...

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers