05 October 2011

Tak cukup tido

Biasalah tajuk macamni kalau dah jadi ibu ni...apa boleh buat kene korbankanla masa tido walaupun aku berbadan dua...huhu..sampai umah dari kerja apa lagi menari2 aku di dapur...usik itu usik ini...tapi yang best semalam kami makan kat seremban..mama dan adik beradik aku datang lepak umah kak long, mama aku bawak lauk daging rusa masak cili api oooooo..aka masak lomak kuning..peh mmg mengancam..makan dengan kerdas lagi bau peh!!naik semua seleraku...

Lama betul aku tak makan daging rusa dan kerdas..makan bertambah2..memang seronok wei kalau balik kerja terus makan..tak payah masak..ada org masak kan lagi2 mama aku masak mmg bertambah2 aku makan..sampaikan senak perutku...buncit dan keras..hah ambik kau!!...akhirnya aku membuang baru lega..

pastu gerak balik..sampai putrajaya kul 10.40mlm la macamtu..mengantuk lagi2 pas makan..anak aku dah settle tido..dia pun kekenyangan makan daging rusa dan bubur...

sampai umah aku tak terus tido la..

aku kemas apa lagi dapur la..kemas itu kemas ini...tgk mesin basuh rupanya mesin aku stag pulak..rupanya tak kering aku ingat nak sidai terus..adui buat perangai pulak mesin basuh aku ni...no no no...

pastu aku sapu umah.org cakap tak baik sapu memalam umah..kata orang rezeki kurang..pi lantak la itu semua mengarut..syirik..jgn percaya..kita dah takde masa nak menyapu..so kita sapula memalam kan..

pastu kain dah kering aku sidai...pastu kemas beg hafiy dan suh laki aku gosok baju..settle...mandi dan solat...akhirnya hari2 aku tido lewat..huhu..mmg hari2 tido lewat + aktiviti akhirat aku...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers