27 October 2011

Kembong Perut

Memang menyiksakan..aku kene kembong perut, memang insaf oiii...

Macam ni ceritanya, malam tadi aku makan nasi macam biasa je takde la pedas..sebab buat sup sayur jer..then aku layan anak aku..aku macam biasala kencing2 jer..pas aku siap buat kerja umah aku mandila..aku mandi2 tgk perut aku besar tau..aku ingat sebabkan kandungan aku makin besar..tapi tadi siang tgk kempis mustahil cepat besar perut ni...pastu aku biar jerla..sambil2 tu aku urut2 la perut aku semasa buat kerja..

emm...afy nak tido aku enjutkan..pas dia tido aku rasa taks edap kat perut aku..aku pun biarkan jer...sambung sidai kain semua...

Then mengantuk sangat..sebab aku ingat tak sedap badan aku pun nak tido..tinggikan bantal semua tapi pun tak selesa..aku buka aircond pun tak selesa..then aku tutup aircong pun macam sukar bernafas..then aku macam sesak sangat dada aku...

aku bentang tilam,aku baring depan tv..then pun tak selesa...aku sesak gak dada ni..

akhirnya aku call laki aku suruh balik..kesian laki aku,dia tgh study nak exam sabtu ahad ni kat umah kwn..kalau study kat umah mmg tak jadi..sebab tu aku galakkan dia pi umah kwn...pi la..tapi malam tadi tak sempat lama dia pi dapatla sikit jer study aku dah call balik umah...aku cakapla...aku sakit tak tahan ni..perut keras semacam...sesak nafas..cepat2 laki aku balik..kesian dia...

laju gak laki aku pecut dari cheras/permaisuri ke putrajaya..aku mintak dia sapu minyaks emua satu badan..urut2 sampai aku terlelap..then aku bangun gak..sbb tak selesa..kencing jgn cakap la..banyak asyik pi toilet jer..

Akhirnya baru tau knp jadi macamni sebab aku telan rambutan banyak at opis ni..kawan bawak dari kampung....baru aku ingat pagi ni...

adui insaf aku kene kembong perut kalau tau malam tadi aku suh laki aku tuam ngn air panas..or wap kan dgn seterika..emm...

kesimpulanya: beringat semasa makan..terutama kepada perut yg sensetif seperti aku ni..afy pun nampak gaya macam aku gak...ikutkan keturunan belah ayah aku ni byk masalah perut...aku ni salah seorangla...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers