19 October 2011

Musim Tengkujuh Bermula

Cuaca sangatla tidak baik sekarang..sekejap panasssss sangat..sekejap sejukkk..sekejap hujannnnn..baju semua aku dah sidai dalam rumah...semalam petang aku balik tengok baju kami dah kuyup kene tempias hujan..so aku pun putar semula dalam mesin basuh bilis..tak suka la baju kene ujan..pastu jemur semula dalam bilik..semua tingkap penuh dah..pastu aku sidai kat hall umah dekat atas langsir tengah..dah macam kedai dobi pulak..orang cakap tak baik lalu bawah ampaian kain kan..abis kat umah dah takde tempat sidai kami terpaksa sidai atas real langsir mmg tinggi giler...lalu la bawah kain2..huhu..lantak la..yg penting kering...

pagi ni sejuk sangat..aku terbersih2..tak tahan rasanya selsema ni..sambil garuk2 dlm hidung...lama dah tak kene selsema...ni pun sebab malam tido kipas laju nak keringkan baju la..abis pagi ni aku kesejeukan..nasibla aku yg kene..kalau anak aku..dan laki aku lagi parah..tak mau depa kene..biar aku kene takper..harap2 cepatla sembuh...aku bawak yu yi sapu kat perut dan dada..berangin rasanya..buh kat tapak kaki lega sikit...

kat opis ramai gak flu...mmg pengudaraan kat opis skrg tengah tak elok..masing sut set sut set..huhu..

kenduri kawin banyak november ni..mmg kuyup2la pengantin nanti...huhu..

Today gaji..awal2 aku dah pi kuarkan cash nak pi bayar2 hutang2 yang mana ada..huhu

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers