18 October 2011

Lapar

Sebenarnya tiada cerita..lama gak laa aku nak update blog..takde apa yang nak dikongsikan..lagipun tak semua aku boleh taip dalam blog yg betul2 personal mmg aku simpan rapi...agak2 yg leh kongsi tu adalah yg kurangla personal sangat...tu yg leh share..huhu

Pagi tadi bangun2 tido dah pedih perut lapar giler...rupanya laki aku pun lapar sangat..so pi punch card dulu..then kami gerak pi presint 16 pi sarapan berdua..aku makan banyak wei..aku makan nasi kerabu siap tambah lagi nasi..hahaha...betul2 lapar ni...pastu teh ais mmg tak leh tinggal..so kedua2 tu cukup mengenyangkan sampai saat ini...hehe

Tengahari nak keluar luanch ngn my fren kat bangi..so that makan lagi...gaji pulak esok...so kita makan lagi la..tapi kali ni kene jimat la wei..sebab ada dua festival..satu deepavali...sure2la keluar umah..pastu aidilfitri..sure2 nak guna duit balik kampung..so beringat la kita semua...

itu jer la aku nak share...yg pasti aku kuat makan...tapi aku kontrol

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers