24 October 2011

Selamat Tinggal

Pagi2 dah say bye2...hehe..bukanla buat gempak jer nie...sebenarnya aku dan hubby dah tak larat nak beli pempes..lagipun mahal sangat..anak aku ni mmg kuat membuang...aku dah banyak survey utk beli barang baik nie..tapi tak berkesempatan dan memikirkan kewangan so ditangguhkan la..

Mungkin niat dah baik sebab nak menjimatkan kos..tiba2 pulak aku dapat tahu member opis beli borong benda baik ni..so apa lagi aku decide dan tekad la beli..memang mahal..tapi rasanya berbaloi jika dibandingkan beli pempes yg sememangnya merugikan duit dan mencemarkan alam sekitar..

Aku tekad anak kedua ni nak guna this barang baik sepenuhnya..sometime aku guna gak pempes utk kegunaan di rumah pengasuh..kiranya takde la say bye2 terus pun..hehe..

Aku dapat awal ni aku nak test bagi afy guna dulu..harap2 dia OK la..kalau dia tak selesa dan tak suka aku akan forword terus utk anak kedua ni..sekurang2nya anak kedua ni mmg nak kasi jimat2 sejimatnya...bukan tak mau bermewah macam hafiy but aku akan gunakan duit mengikut keperluan..nanti kos nak hantar kedua2 anak ni tahun depan rm500 tak lari punya...so kene la jimat tang lain pulak...emm..agak2 boleh tak plan ni berjalan lancar??harap2 niat yg baik ni mendapat keberkatan dan dimakbulkan olehNYA...

semoga terhibur melihat koleksi cloth dypers ye..hehe...sesiapa nak beli boleh la bagtau aku...


taraaa


Kain Bamboo ni untuk tahan kencing yang banyak...kene letak dilapisan atas..


Koleksi Plain.colorful


Koleksi yang ada design..dalam 10 keping..


Step 1: buka dan masukan insert di dalam kocek yg disediakan..masukan bamboo utk lapisan atas sekali waktu malam..kalau siang2 tak perlu letak bamboo


step 2: Siap anda boleh butangkan mengikut punggung anak anda..hehe




Semua ni aku beli harganya ialah RM600


Taraa dah siap basuh try guna untuk afy dulu

semoga planning ini menjadi...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers