31 October 2011

Isnin aku EL & Anniversary 1 Nov

Seperti yang anda tahu..cewah!!kalau dah anak tak sihat..mak pun jadi tak sihat gakla..tak mau pi kerja..aku ada gak minta MC kat doktor yg merawat afy di az zahra..tak dibaginya aku mc katanya anak ok..boleh hantar ke pengasuh seperti biasa..emm..puas gak aku merayu nak mc..tak diberi..emm kedekut la..takperla kita pk positif jerla...hehe

pastu semalam mmg 1day tu jaga dia dan ikut je afy kemana2 di mau jalan..

dia tido kejap jer..tak lama...masa dia tido tu aku masak la...

bila dia bangun mmg kene mengadapla...mandipun mmg hati2 tak mau kene air..


kesian anak mummy..


Ini la hasilnya..budak tecik yang geram sangat..hehe..

Petang tu kami keluar..ini sebabkan tertangguhnya beli barang2 umah..semlm patutnya ptg tu nak keluar..then anak aku excident dlm umah..so tak jadila..akhirnya petang masa aku el tu la laki aku balik awal sikit dan pi beli brg2 umah..

kami kalau beli barang kat kedai SALAM Presint 9 tue..sebabkan situ la kedai paling murah dalam putrajaya nie..

Hujan lebat giler semlm..

kami terus pi carefor beli brg yg takde kat SALAM..kami pi carefor beli BOX dan hadiah kawin kawan aku next week..ada 3 org kawin..so mmg beli yg ala kadar je la..sebab 3 org kan..kalau seorang mmg aku beli yg agak mahal..hehehehehhehe....jgn mare...sapa suh kawin tami ramai kawin hehehhe..

pastu kami pi parkson..carik wallet yang lama dah aku nak beli..aku tahan je pakai wallet ni..sebabkan aku mmg tak mau keluar duit hehehehhe..mmg aku saja suh laki aku yg kuarkan duit hehhehe...ala...sesekali...then carik apa yg ada kat parskon tu..laju2 pi..sebab anak aku dah kepenatan..

dapatla jenama parkson F.Timber..layan jerla..byk lagi yg lawa2 dan ceria..but mahal la..tak sampai hati pulak nak kikis duit laki aku...yelah diakan study lagi...byk benda dia nak komit..so aku beli yg murah la...

okla dah settle barang yg sememangnya nak beli..



Wallet yang dah bocor2 nie...selama 3 tahun aku guna...beli kat amway...


Alah membeli Menang memakai ni..hehe..wallet ni mmg tahan la...


Inila dia mengantikan yg koyak2 atas tue..murah je RM39.90 jenama F.Timber(parkson brand)


Sebenarnya aku minat yang kecik jer..tapi dah harta karunn aku byk yg penting dlm ni..so kene beli yg panjang ni..leceh betul..ni aku belum sempat kemas..tadi kat opis baru siap kemas...kat umah tak sempat...

Mengemas BOX

Malam balik dari parkson tu terus pengasuh afy sampai umah..nak jenguk afy..mrk sanggup tunggu luar umah lagi sebab kami tak sampai lagi..nasib kami cepat gak sampai umah..kesian mereka...

borak2 punya borak..sampai lupa nak sediakan air minum2..hehe..zalim aku kan...seronok borak sampai lupa..

pastu mrk balik..adik ipar aku sampai pulak..sambil2 borak aku mengemas baju2 lama afy..aku kan baru beli box kat care4..box ni mmg nak beli utk letak baju baby..

alhamdulillah sette gak kerja aku kemas baju2 kecik ni dan letak CD dlm box..kiranya sikit2 aku kemas...bahagian baju2 dah settle...


Dah siap kemas..dan susun..guna box baru hehe


baju2 kecik untuk new baby..baju afy okla..nanti tgk jantina pulak..pastau jantina baru decide beli baju..kalau jantina lelaki beli gak tapi tak byk..kalau gurl ..kene la beli byk sikit..hehe...


CD yang baru beli..tak basuh lagi..aku simpan dalam box baru..so senang..bawak balik kampung...dah siap tersusun..


Taraa ini la kedua2 box yang baru untuk barang2 new baby..ok settle untuk kerja pertama...kalau lambat2 nanti tak larat susun..baik buat awal2.sementara ada kudrat...simpan bebaik...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers