20 September 2011

Open House

Syawal masih ada..jemputan open house leh tahan gak la..tapi aku tak dapat hadiri minggu lepas hanya dapat pi 2 rumah jer..itu pun aku jalan kaki pi..dekat je..umah opis mate aku..leh la jalan kaki..laju2 makan sebabnya anak aku lasak sangat pastu dia tak pi main dengan budak2 lain anak aku layan diri sendiri..jalan sana jalan sini..pastu nak makan tembikai..adui byk gak la dia telah...dia masa tu berak berak..aku sengal giler,...dah la merawat dia sendiri..laki aku pi kelas sampai malam.. balik cepat sebab cuaca dah gelap kalau aku tak balik awal pasti anak aku tak terkawal di umah kawan aku ni..so laju aku tolak basikal siap lari lagi sebab dah hujan..dengan berbadan dua aku lari lelaju tolak basikal afy hahhaa...alhamdulillah sampai gak..

pastu ahadnya malam pi open house umah PA SUB kat presint 9..sampai malam laki aku balik kelas petang tu lewat sebab hujan lebat...

Tahun ni rumah aku kurang sambutan..mebe ni kan bandar..kalau kita tak buat open house memangla rumah kita tak de tetamu...utk pengetahuan semua aku ikhlas cakap yang aku tak pandai masak banyak2..masa besday afy dulu pun mama aku yg tolong masakkan dan aku order jer..so tahun ni raya kalau orang datang memang aku masak panas2 la..itu kalau diberitahu awal..untuk masak sikit pandaila aku..banyak aku mmg tak pandai..sebab itu aku tak buat open house..kalau aku buat gamaknya mak aku la yang kepenatan hehehe..

Aku menunggu gak la kawan2 lain datang...so biskut raya masih ada..kalau tak abis gak aku bawak opis la kita telan reramai..

kawan2 yang hadir di rumah aku tahun ni ialah: yus&hery dari gemas, haslina family, anja family itu jer la..yang lain aku yg datang umah depa...hehe...apa2pun aku tetap berterima kasih pada yang hadir..yang lain tunggu open house sampai bila2 pun aku tak tau buatnya bila..hehe..

family aku, family belah ayah suami aku itu je yang hadir..yang lain takde..2 family jer...terima kasih ye datang...

1 comment:

Unknown said...

yeahh nk buat open house x dapek la..oi...apa ingat kita cap duit ko?? hahhahaha...trend2 ni x yah ikut de..mengidap2 nanti..every year mesti org tny.."bila nk buat open house?? bile nk buat open house...?? hahhaha...aku gelak aa dlm hati...nk dtg umah dtg je la..x yah la nk request mcm2..ko tu buat ke? asik menanye org..xder keje ke?? huhu..x yah layan kan je..

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers