19 September 2011

Mimpi

lupa nak cerita..jap2 aku pagi2 ni dah melambak fail dekat meja aku..tapi aku tetap nak menulis blog kejap jer..aku taip laju2..ok..aku kene gatal2 dah hampir seminggu lebih dah macam beruk aku mengaruk..abis kulit aku..lantak la..alahan mengandung anak kedua ni macam2 la..aku dah buntula nak berubat.,...malam2 aku madi la apa la..buaat la semua aku guna ubat2 mandian la apa la..macam2 aku hentam...

pastu sejak akhir ni aku asyik mimpi yang tak elok jer..tido je mimpi...bagun2 tersedar mimpi bukan..yg jahat jer..semua muka kawan2 aku semua jahat aku mimpi..apa pun aku tak tau la mainan tido ke atau ada org tgh dendam ngn aku ke atau syaitan yang suka usik2 aku..hahahha..lantak la...yg pasti tiap2 malam aku mimpi yang bukan2 menyampah pulak bila nak tido..

pastu kat opis aku mengarukla tak elok2..pagi2 aku dah duk sapu krim satu badan..dokto cakap mebe alahan mengandung sebab masa hafiy pun ada kene tapi tak terukk..ada cakap anak gurl alahan macam ni ada cakap alahan mengandung selama 3 bulan masakkkkk aku..

okla aku nak buat kerja ni...penyelia aku hentam letak jer fail atas meja..aku layan jer la..malas nak bising nanti terkenan kat baby aku..malas arr..semua aku tak suka nnnti anak aku cerewet pulak....aku pantang banyak cerewet...mmg aku elak...

1 comment:

Unknown said...

org len muntah2 bagai ko kena gatal2 plak..macam kan? pelik2 je kita ni heheh

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers