27 September 2011

Konvo UKM ke 39

Sebelum tu nak bagitau lama dah aku tak update blog...banyak gak cerita sebab aku ni mengandung sebab itu la kot aku tak der nafsu nak update..macam tak selera je nak update blog..nak cerita pasal kandungan aku pun aku malas nak taip...banyak gak kerja nak kene buat kat opis ini pun salah satunya la aku tak update..entahla tak de nafsu itu je leh aku cakapkan..

Berbalik pada tajuk di atas..semalam aku cuti..aku ikut family pergi konvo adik kembar..dia adik yang paling last...so pagi2 buta dah siap..sebabnya dia sesi pagi konvo...sampai area bangi dah jem giler..jalan slow je..tapi alhamdulillah sempat..

Afy aku suruh laki aku yang uruskan..aku naik kereta sekali ngn ma dan abah aku..aku,puja dan zara sekali..

sampai sana..ma dan abah dan adik aku pergi dulu..sebab dah lewat...parking pun jauh ..so kami yang tak leh masuk dewan pi la jejalan kat gerai bunga2..

yang tak best nya UKM punya majlis ni takde gerai makanan2....kalau ada pun jauh atas bukit kene naik kereta...tak pernah aku pergi konvo takde gerai makanan..nasib baikla kami bawak bekal..kesian anak2 orang lain..kelaparan..kompem mereka semua tak sempat makan punya...

pastu kami lepak dalam dewan menunggu...ada skrin besar okla...leh nampak terang2...beraircond memang selesa..

tak mau cerita panjang..aku tunjuk kan gambar2 sebelum dan selepas konvo...penat aku edit sebab byk sangat...aku letak la kat sini beberapa...

nak cerita pasal memilih bunga ni...pagi2 kami tak lepaskan peluang mengitai2 bunga2 di gerai yang disediakan..kami pilih lama giler..sebabnya semua mahal2 dan bunga yang dipamerkan pun tak sejambak..semua sikit2 jer..

decide puny decide akhirnya jumpa la kedai bunga ni..pakcik yang terangkan dan bagi idea terus kami terima idea pakcik bunga tue...dan harga yang ditawarkan pun berpatutan..kiranya bertuahla kami..daripada pilih bunga yang ada tu semua sama jer...


Sebelum majlis..semua tengah beratur..sambil berbual..lama tak jumpa la katakan..


anak dia ni memang kuat tido..sama dengan maknya..bising2 pun tido lagi..


aku la jadi mangsa jaga anak dia..anak aku aku tinggalkan kat rumah pengasuh..


Berbincang beli bunga..kami nak bunga sendiri..pilih sendiri dan deco depan2...harga pun menjadi keutamaan..tak mau mahal2..


Stat mengubah


Tengah gubah


Siap


bergambar dulu di gerai tu


Kurus kan aku..haha...


Majlis selesai...semua tengah berpusu2 nak bergambar...memang crowded


mama dan abah aku...gembira anak bongsu dia menerima ijazah..


bersama kak long & zara


Bersama atul & zara


gambar kenangan


gambar kenangan tapi tak nampak UKM sebab ramai sangat


Aku pun nak gak degree tapi tak mau belajar..see aku pun dah dapat hehe...


Happy la ko...kerja tu dapatkan dulu....apa2 pun tahniah


Dalam dewan sambil menyaksikan majlis


Ijazah sarjanamuda pengurusan perniagaan dengan kepujian (Perbankan&kewangan) ambil diskrin semasa menunggu..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers