23 September 2011

Jamuan Raya Opis BPM,KKM

Hari ini adalah jamuan raya BPM..kami semua tidak buat kerja..haha.inila masanya untk bergumbira..kalau tak memang bosan..tgk muka masing2 ada yang buat2 sibuk dan ada yang sibuk memanjang..huhu..

Akhirnya selamat sudah jamuan raya tahun ini...kali ini jamuan buat di aras 8..Dewan serbaguna..yelah kan ramai sungguh staff2 bpm ni..kalau buat kat opis gamaknya berselerakla...lagipun tempat dah penuh tak sesuai nak buat majlis..

Since pagi terus semua naik atas mendeco2 bagai kat atas...macam2 ragam kita leh tengok sebelum majlis berlangsung..ada yang sangat rajin ada yang sedang2 dan ada yang tak rajin langsung..ada yg kita tengok buat semua kerja sampai selesai dan ada juga yang lari selepas makan..dan ada juga yang tolong angkat2 apa2 yang patut..

masa ni memang kita boleh lihat perangai masing2...bagus SUB baru ni..dia memang mengalakkan hubungan begini..baru la kita semua tahu staff2 yang baru dan staff2 yang telah keluar pindah..

jamuan makanan semua sedap2..macam2 ada...yang tak boleh lupa TEH TARIK MEMANG BEST GILER!!SEDAP SANGAT..TEH TARIK CATERING BUAT..AKU TAK LA TAMBAH AIR TU SEBAB PK ORANG LAIN.. tapi mmg best...nasi tomato aku memang tak dapat rasa...

selesai makan semua kemas dan sungguh bekerjasama..syabas BPM KKM..gambar nnti aku upload..

sejak akhir2 ni aku malas sungguh nak menaip...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers