18 September 2011

Checkup Tiroid 19/9 - minggu 10

Alhamdulillah masa yang dinanti2kan tiba..huhu..tak sabar nak jumpa doktor nak tahu perkembangan darah aku dan diri aku..

Sampai2 dokto dah senyum kenal aku kan biasala..huhu...dokto terus ajak baring tengok keadaan aku secara dalaman dan luaran...dokto tanya siti u sihat??i sihat dokto...tapi ada kemusykilan juga la...i kene gatal2 sudah seminggu tau..ia stop that ubat..so dokto senyum..apa jadi u stop??i masih gatal2..seksa..i telah ubat piriton sahaja...so dokto check kulit aku semua dia kata yelah sudah teruk..dokto bekalkan ubat krim yang kuat sikit...

check tekak aku buka tudung semua...masa ni ramai pulak dokto pelatih belajar..so aku takdela malu..aku biarkan jer...dokto kata leher aku dah kurang bengkak..ok la nice ubat ni...so dia bagi lagi treatment ubat tu still makan tapi kurangkan so sblm ni 3x sehari..now dia suh makan 2x sehari jer..

NAnti next apoiment last lagi 5minggu..masa tu aku dah 3 bulan kandungan..dokto suh buat buku mengandung tu kat klinik kesihatan okla..then pasni refer semua kat klinik sahaja..no nit mai hospital lagi..tapi aku better happy lagi pi spital dari klinik..klinik susah oi lagi lama...kat spital tggu 2kali jer..kalau klinik pas jumpa nurse kene pi jumpa doktor kiranya 3kali la tunggu kat klinik..tu yang masak sangat tu..

apa2pun alhamdulillah tiroid punya darah result ok bertambah baik..

pasni kene checkup perut jerla..ee...BTW aku happy sangat ni..sebab result darah ok dan happy sangat plus berkobar2 pregnent dalam keadaan baik..aku lupa pulak nak bgtau dokto pasal Cyst..happy sangat sampai lupa...hehe

yg penting selepas ni last apoiment ni aku tulis kat kertas then senang nak ingat..

tadi aku tunggu sensorang jer..laki aku kan dah tukar site..so dia pi kerja..siap dalam kul 11 dia mai jemput aku..okla...ak ganggu kerja baru dia..

hujan pulak tadi tu yg lambat pi ambik kereta dulu..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers