15 November 2010

Survey Rumah

aku baru balik dari kajang..tengok umah yang iklan dalam mudah.my setelah membuat temujanji tibala masa kami pergi iatu waktu rehat...ini je masa yang sesuai untuk melihat..balik kerja banyak perkara nak buat...


Kajang


aku tengok umah kat kajang ni murahla dari umah2 bandar yang lain./...memang excited sangat nak tgk...tghhari kami pi..pas jumpa owner kami pun masuk umah tu..rumah kos rendah..tapi dia dah renovate umah ti dah ada tiles dan sambung belakang....

Yang tak ebst nya jiran2nya kotor..macam jenis org tak berkemas...aku tak minat pulak jiran2 mcmni...semak je pemandangan..tau2la umah kos rendah..org yg duduk pun rendah2 gak la taraf.hehe..tak baikk aku..

Nak beli utuk sewakan ja..tapi sewa sana just RM350..nnti kene topup byr bank lagi..macam2 pikir...tgk pada renovate mcm ok..tapi jiran2nya la spoil aku..

Dengkil

rumah kat taman ambar denkig memang dah siap semua renovate..siap ada aircond dan mable jubin..mmg klas la..tapi mahal gakla...berbaloi la ngn renovate tu...persekirana duk dekat hutan kelapa sawit..perjalan putrajaya ok..15minit ja..tapi itula bau busuk la..bua kelapa sawit dan dekat ngan pusat serenti...

macam2 hal..nampak gayanya servey lagila...

cadangan kawan2 beli baru tapi kalau beli baru nak renovate guna wang gak..

Kalau boleh kami nak rumah kat area2 ke arah KL..sebab hubby aku byk urusan ke KL...

tgkla ada rezki adala...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers