09 November 2010

Pepagi dah Huru Hara

Anak aku merengek2 jul hampir menunjukkan 6 pagi..aku malas nak bagun..disebabkan anak aku merengek aku pun masukkan dia kat buai setelah bagi dia susu..tak mau jugak senyap..dia merengek tu lain..bukan untuk tido..aku tau cara dia merengek..kalau nak tido lain,lapar lain..tapi kali ni lain..angkat dia dari buaian rupanya tahi dia kat tangan aku..peh berak rupanya..sampai melimpah..tapi idung aku tak bau sebab tersumbat...pagi aku dah mandikan dia..pi basuh kain kat mesin..awal aku sampai opis...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers