24 November 2010

Demam Lagi

Inilah masa yang paling stress dari buat kerja opis...bila anak demam hati aku pun turut demam...dugaan tiap2 bulan sehinggala anak besar...

Masa bagi ubat mlm tadi kulitnya berubah jadi berbelak2..aku buntu terus bwk pi klinik..time ni pulak hubby takda..mmgla lagi stress..hadapi seorang2.

Sampai klinik aku tunjuk / bawak ubat yg doktor kasi sblm ni..doktor ckp mmg bukan sbb ubat ni..dia macam terasa yg aku ckp pas bg ubat dia anak aku berubah kulitnya..

Terus doktor2 cek dan bagi nap(gas)..meraung2la anak aku bila kasi nap ni...yang nurse tu pulak kasar..tension kau..aku taula,..anak aku takleh paksa..lagi meraung2..

setel terbang lagi rm35..sblm rm35 gak...takpela...

then balik terus bagi ubat dan tuam kepala dia...bayangkan suhu dia 37cel dan 38.2cal...mana tak risau..menggigil badan dia...mmg stress aku..nak nangis tak kuar air mata...nangis dalam jerla...

nasib mama aku ada..leh tlg jaga...aku buntu....kat taska mmg tak jaga anak aku..sbb ramai..aku buntu..mana lagi tempat aku nak letak...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers