22 November 2010

Perubatan Alternatif

Aromaterapy

seri wajah..boleh digunakan sebagai alternatif untuk pulihkan penyakit dalaman seperti batuk dan emosi..lebih kepada aura..mandian aura ini untuk memulihkan tenaga batin,keharmonian akal,emosi, akal dan fizikal...ia lebih kepada aromaterapi..ia juga boleh digunakan kepada anak kalau dia batuk..letak dibelakang telinga dan buat mandi..pastu sapu kat perut dan kaki dia..mudahaan2 lena tido dan cepat baik..





Harga sebotol RM72.00



Tambah Susu

Baru hari ini barang yang aku order sampai..product ni dari Profesor Dr.Sir Hisham...Aku cuba yang terbaik untuk anak..so aku beli pil ni untuk tambahkan susu badan..aku harap usaha ini berbaloi..Kalau sesapa yang nak beli boleh la layari website ini www.cvtherapy.com.my

Aku dah beli 3 barang..Kawan2 yang nak beli boleh bgtau aku or beli sendiri.



Ada 3 set..kene abiskan 1 set dulu pastu sambung sampai habis 3botol..

Sebotol RM33 so total RM99

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers