28 November 2010

MIL Operation Jantung

aku cuti..masa ni afy aku tinggalkan ngn mama..kami pas subuh terus gerak ke IJN untuk bersama2 mak iringi dia masuk dewan bedah..sampai sana tepat kul 7pagi..sampai mak tunggu nurse,nurse sampai bwk semua pakaian utk ditukar dan siap sedia naik atas katil sblm ditolak...kami ikut dari belakang..muka mak pucat dan sgt risau..syahdu aku tengok bila mak mertua aku nangis masa bersalam2..kesian...tapi apakan daya sudah tiba masanya untuk mak mertua aku dibedah..aku yakin IJn terbaik..masakan mahathir pun bedah kat sini...masa mula2 dtg byk btl perubahan kat IJN ni.



Adik ipar bergambar sblm bedah



Sampai dewan bedah



Dah naik katil , sblm ditolak..



Mak tengah siap2.

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers