21 November 2010

Institut Jantung Negara



Sebelum pi kerja inila aksi anak aku kelakar betul..


Ahad pagi selepas kemas2 umah kmai gerak ke IJN untuk sama2 hantar mak suami ke IJN...Dia kene daftar masuk untuk menjalani pembedahan jantung pada rabu ini..harini dia kene indgram untuk masukkan kamera kat dalam badan..esoknya munggin untuk rahat..rabu pagi kami cuti untuk sama2 menunggu sehingga pembedahan selesai...
Pagi2 lagi suami aku dah kelamkabut nak pi KL...aku geram betull..aku tau la nak cepat abis bangun dah lambat..last aku pi ngn adik aku...afy aku suh hubby anta..adik suami aku ada kat KL tapi mak mertua aku suh hubby aku gak urusakan..aku tak kisah kalau duk KL ni kat putrajaya sampai sekarang tadi hubby call masih jem teruk..abis skrg lambat gak...adui kelamkabut tul la...



hubby dan afy



Bergambar sebelum pembedahan.



Tengah melepak kat bawah sebab baby takleh masuk wad.

2 comments:

puja said...

kakak zara pn x penah masuk dlm itu bakul tau! kakar nyer.muka selamber jeee
MIL ko da operate yeh? ok wish her get a better health

emyda said...

inila dia perangai time nak bersiap2 utk pi kerja dia sibuk nak main bakul

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers