02 November 2010

Muntah

pagi tadi sebelum aku subuh,anak aku merengek2..aku bangun n terus bagi susu badan...pas dia minum (nmpk perut buncit),aku nak sendawakan dia terus dia batuk n muntah.tak taula penuh sangat or dia gatal tekak n batuk muntah terus. abis muntah susu n kuar byk kahak2 dia..abis tilam dan bantal..apa lagi cpt kejutkan hubby n mandikan dia..tak pasal pepagi subuh mandi...pas mandikan aku terus subuh..pas subuh borak2 ngn hubby,afy main2 sendiri..tgh dia main muntah lagi..terus basuh bantal kecik tu..tak taula perut penuh sgt kot...

Susu Cepat Habis

Aku pelik betul macam mana susu leh ceoat habis..kata makan bubur tapi susu yg aku bekalkan abis gak..pelik..nak tye byk2 nnti mrk ckp cerewet lak...macam semalam aku jemput afy perutnya buncit sgt..keras tau..manataknya susu abis..aku rasa mrk tak bagi buburla...kalau bg bubur n nestum mestila anak aku kenyang..ni susu je dia bedal...entahla..tak sbr nak tggu afy besar sikit..nak hantar taska lain..kalau antar sekarang payah..ingt dah besar nnti nak anta taska opis jer..senang nak tgk..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers