11 November 2010

Hubby Demam

Khamis balik kerja hubby aku dah ckp yg tak sedap perut..ingta sakit perut...berak galak2 salah makan la ni...mlm ny aku suh dia muntah tapi tak boleh..so aku bg pil2 pas je makan pil muntah..byk kuar...aku dah rasa mmg lemah la badan dia..malam aku bg panadol..suh dia makan tapi tak selera katanya...dia tido...aku pun badan letih pas masak aku mandi dan solat..dah siap2 kemas aku tak tau nak buat apa,sbb anak dah tido..aku pun baring.Baring2 dah terlajak tido..terus tido sampai pagi..aku terjaga2 sebab anak aku nak susu..sekarang mmg hafiy kuat minum susu..dah bijak skrg dia merengek2 suh bgn buat susu..bgn tukar pemepes dia..hubby aku tak kerja...biar dia tido n rehat kat umah..lagipun lama dah dia tak rehat..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers