17 November 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Aktiviti aku masa ni bagun tido kul 4pagi terus masuk dapur buat kuah kacang dan rebus nasi impit...apa dengan lalok aku gagahkan diri gak untuk masak kerana aku teringin nak rasakan semangat beraya macam mak2 kat kampung..ialah kalau kat kampung mama aku jer masak..aku tak..tu yang tak rasa sgt..tiba kali ni tak balik kamapung aku masakla kuah kacang..kelaka betul...

Dah siap masak aku rasa tak sedap..aku cuba orter lagi kauh tu..rasala ok la boleh telan..akhirnya aku call mama aku 5pagi...dah ikut semua arahan untuk orter kuah..akhirnya jadi tapi kureeeng gak...pagi2 pas bhubby bangun aku suh dia makan...hehe...dia kaata tawar pulak..aku tambah garam..tapi akhirnya kuah kacang tu malam aku buang jua..hehe..takper percubaan pertama./..nanti buat lagi..

Buaian Baru

Aktiviti masa ni aku n hubby buat buaian untuk afy,...buaian yang ada ni dah terlalu kebawah bila afy baring..so apa lagi,mula bertukang la hubby aku...mula2 buat besi penyangkut ni tak masuk lubang macam longgar pastu hubby aku orter terus ok...dah bolah sangkut..buat ni lama gak..penat gak hubby aku..





aktiviti membuat buaian.



Buai Siap..afy terus tido...

Setelah siap semua semua frame2 yang ada digantung...

Beraya

Siap semua aktviti dalam kul 5ptg kami kuar rumah untuk pergi beraya umah kawan yang dekat ja..macam2 makan..kenyang...terus ke rumah tok sedara di jenderam hilir...makan lgai...terus gerak pi umah tok sedara lagi makan lagi...

1 comment:

puja said...

haha..minggu dpn zara nk serang umah ko haha abis la afy x dpt tdo dlm boyan tuu!!!

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers