28 November 2010

Isnin yang malasss

Kenapala harini aku malas sgt2...usik ini tak kena usik itu tak kene..mungkin aku terelalu memikirkan anak aku yg selalu demam..aku buntu..apa yg nak aku lakukan..kalau aku tinggalkan kampung nanti bila masa pulak aku nak balik tengok..faham2 jerla kat sini dah cukup padat jadual kami..byk benda dan aktiviti kami lakukan..

Kalau duk umah mcam nil jadinya asyik2 demam..sbb kat taska mmg enviroment tak elok..apa boleh buat..anak aku sensitif...

buntu2...nanti tak lama lagi aku nak jaga mak mertua pulak...adakah aku mampu untuk buat semua kerja umah + kerja opis + anak aku + basuh kain + lipat kain + masakkkkkkkkkkkkkk.............

Opis

Keadaan opis skrg amat tegang...dengan penyelia yang poyo + sesuka hati ikut kehendak dia...SKT??? emm entahla...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers