02 November 2010

Giler Kerja

Sakit giler plus giler kerja plus mengarut..sengal...aku dah siap tgk program tu tak jadi pulak..rupanya yg lama..mmg kene carik balik la backup yg lepas2..sengal...aku jem btl la kalau jadi macamni...

Nasib baik ada anitha backup yg 2minggu lepas...petang ni aku bantai betulkan balik koding tue...sengal..bykla lak eror..nasib aku guna skill Sifu2..aku copy balik yg bahagian insert tu..leh lak eror...aku bertenang...akhirnya dapat gak atasi sendiri...alhamdulillah...aku ingt balik yg sifu2 ajar dulu...kalau nak tye segan siottt..takpela...akahir tepat jam 5petang eror tu dah ok..aku cepat2 beckup...hah!!giler kerja punya penyelia..hahahaha

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers