06 March 2012

Selamat Sudah kenduri adik aku -Gambar Tgk FB je la ye..

Selamat pengantin baru kepada Atul & Zul...alhamdulillah selamat menjadi suami isteri...aku pun baru masuk kerja..lama aku bercuti macam2 hal..selain uruskan hal2 kenduri aku setelkan hal peribadi aku...macam2 benda nak pk..macam2 hal dlm satu masa...semoga aku tabah n kuat dalam mengharunginya...huhu..

okla..aku takde mood lagi..kepenatan yang tak abis lagi ni..baru sampai dari kampung terus masuk kerja...

mood takde sebab penat dan anak pun takde kat putrajaya...mama aku jaga sampai aku bersalin...pengasuh buat hal..ini masuk ketiga kali masalah pengasuh..huhu...banyak lagi nak aku harungkan..so tenang2 saja ye ida...kalau kita ada masalah ini, ada ramai lagi yg punyai masalah lagi teruk..so positif jer la..

Besday afy pun dah setel...lega dapat sambut bersama2 keluarga dan sanak saudara.

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers