12 March 2012

kehamilan minggu 35 - Kaki Krem Teruk

Sejak menjak ni kaki aku dan otot yg ada ni selalu krem..pagi tadi paling teruk...sampaikan dalam bilik air pun krem terduduk2 aku tak leh bangun sebab krem...nasibla kami duk berdua..memang menjerit2 aku minta laki aku tolong kalau aku krem..kesian laki aku..huhu....tapi pagi tadi paling teruk krem...lama gak nak pulihkan...bgn pagi pun lambat...nak buat macam mana...di saat2 akhir ni mmg gini...kalau aku duk umah sorang2 pun tak bole bahaya...tu yg pi kerja...atleast ada kwn2...kat umah afy pun takde..

Skrg mmg belum ada kerja lagi yg urgent..so mmg rehat je kat opis...semalam aku pi s.alam umah bapak mertua lepak2 dan borak2 dgn mereka...pastu pi umah adik aku kat puchong anta brg2 dia yg masih ada kat putrajaya..semalam kami hantar meja,cermin besar, tudung dia dan kerusi...pastu gerak balik kul 11 malam...

sampai umah pas solat kami pun tido...aku biasala lambat tido...urut2 kaki..

Pagi tadi terus, kaki krem...sejuk kot...kan sekarang musim hujan...

tgh takde kerja ni rasa macam nak pi klinik gigi...but kenderaan takde..laki aku busy kerja dia...so malam2 mmg hari2 sakit gigi...tahan jer la..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers