11 March 2012

Sekadar Hiburanku - Hadiah Bday Afy


Yeah2 hadiah special from Abi..hee..mummy jeles...bday mummy takde adiah pun...huhu..mkn pizza hut jew..


hadiah from untie Yus & Hery


Hadiah from nenek amah


Hadiah from mummy Zara..aka mak long afy


Hadiah from mama..


hadiah from sepupuku - kerja agensi Kettha..so afy dapatla special beg from kettha..


Hadiah from X-pembantu umah mama aku...comei...


hadiah from Azura PA SUB - thomas & fren..lupa nak snap time buka...keretapi..


nenek hadiahkan basikal sempena besday afy 2thn..besor dah anakku


zara wit new basikal


main bersama2 di gemas


Minggu lepas balik, kami bakar satey...resepi turun temurun..


godies beg utk kawan2 rapat dan sedara mara semasa besday afy berlangsung...special tu aku tempah Fridgemagnet sebagai kenang kenangan...


abah tengah masukan air pada mama..sebab dah terlalu byk muntah2 dan berak2...badan dah lemah sangat...brg2 ada kat umah..senang tak payah pi klinik...

Ramai pulak cuti dan aku pun free..so aku uploadlah gambar2 dalam blog ni...saja2 tunjuk hadiah besday yang hafi dapat..hehe..lupa nak cakap sedang elok aku balik minggu lepas, mama aku tak sihat pulak..so kamila yg ada kat umah menjaga anak masing2 dan uruskan dan kemas umah mak abah...alhamdulillah setelah masuk air dalam 3botol mama makin sihat...mungkin penat kenduri dan badan tak rehat,pastu kene kemas umah dan jaga anak aku...semua la ni..kesian mama aku...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers