27 March 2012

Hapy B'Day my Son - Set Buai Elektrik


Set Buai elektrik..hadiah beday afy..

Alhamdulillah dah genap 2tahun anak aku..walaupun kami tak sambut di putrajaya, ada la buat sikit makan kat gemas time kenduri adik aku...agak byk juga hadiah yang afy dapat..murah rezeki anak aku sorang ni..moga2 menjadi anak yg sentiasa disenangi orang dan anak yg bertangungjawab..murah rezeki selalu ..amin...yelah kalau ikutkan histori aku ni agak perlahan jugala rezeki yg datang..mmg aku dah kaji sendiri..rezeki aku mmg lambat..tapi sekali dapat BOOOOMMMMMMM..mmg best...dalam masa yg sama aku bersyukur sangat,walaupun ada kekurangan ..tapi Allah bagi yang best2 disebalik kekurangan itu seperti Family yg baik sangat (itu cukup syukur)..pasal benda2 lain tak kisah yg penting dapat family yang sayang antara satu sama lain...dan saling bantu membantu..itu cukup memadai..yg lain kita usaha sendirikan...kasih sayang mmg tak bole dijual beli...

Niat hati aku pun sama..aku nak didik anak aku dan suami aku agar kami sentiasa berada dlm kasih sayang Allah dan kasih sayang kita bersama...hidup ini tak semudah setelah berkahwin naknya...mmg kene kuatkan hati dan kuatkan kesabaran..banyak benda kita kene uji..Allah sentiasa melihat keimanan kita...selagi kita yakin dan percaya Allah itu berada dgn kita dan Bersangka Baik ngn Allah..mmg kita akan diuji...macam2 ujian yg akan kita dapat..kene bersedia mental dan fizikal..

Berbalik pada tajuk ni kan, besday afy aku mmg buntu tak tau nak beli apa..lagipun dia anak lelaki...

anak lelaki la yg payah nak pilih hadiah...kalau pun dah besar pasti hadianya pun agak lebih mahal dan sukar..

buatmasa ini, aku hadiahkan dia dgn SET BUAI ELEKTRIK...itu jer yg betul2 terpikir dek aku...

memang MAHAL/..sebab aku beli set yang paling MAHAL dan boelh Guna sehingga besar 25kg berat..

lagi2la skrg afy nak tido buai dan dalam masa yg sama afy suruh aku enjut jer buai..dia macam mengada sangat time2 aku sarat ni..ada gak aku hangin sebab dia nak enjut jer..selalu tak macam ni..mungkin ini namanya nak dapat adik..dia akan meragam tak tentu pasal..

mula2 dia pelik gak naik buai ni..

tapi yg syoknya dia siap suruh pasang lagi buai..dan dia pandai mintak nak tido buai eletrik...

seronok aku..tido lena dan aku tak perlu bangun2...afy yg akan terjun sendiri dan kejut aku kalau pempes dia penuh...

seblm ni kwn aku ada suh aku beli..

cumanya, tak suai lagi dan aku rasa mahal sgt...ada yang murah, tapi sebab afy dah 2thn mana mungkin nak guna yg murah..pasti meletop kang buai tue..hahhaha

so mmg paus hati..mmg tido anak akan nyenyak..bila bangun mmg dia akan segar...alhamdulillah...macam2 kemudahan sekarang..

pasti korang nak tau harganya ialah RM359 hahaha..bole tahan mahal bagi aku..

pastu kuarkan duit dlm keadaan mengigil...aku mmg beli dlm cash...sbb aku takde kad kredit...

3 comments:

Unknown said...

mahalnye bende alah tuuuu....adui cane nk beliii nii????
afy klaka terjun sndri pandai la dia hehhehehe

emyda said...

mmg mahal..kalau ko nak yg bawah 16kg harganya rm199 jer..tapi aku beli yg paling maksimum berat..sbb anak aku lelaki...kalau pompuan leh ko beli yg murah tak berat na...

yela afy terjun sendiri jer..semenjak ada buai ni..bersepah2 buai tu bantal terbang mana tah, kain buai berbelit2..dia bangun sendiri..

buai ni bagus, bila budak dah takde, dia automatik berhenti sendiri..so letrik jimatla...takde enjut...syok kan...

Unknown said...

Brand ape ni kak?

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers