23 March 2012

Gaji

Pas abis checkup kat klinik,nasib tak bawak afy..ramai pulak org..then tgh tunggu tu aku pi la dengar ceramah pasal teknik meneran...bagus gak dapat gak aku ilmu cara2 meneran nanti time bersalin normal..ee....ngeri pun ada...tapi cuba jer la ..itukan dah lumrah orang pompuan..

Pastu abis ceramah tu aku terus lelaju pi ambik darah dan jumpa nurse checkup macam biasa...

selesai aku call laki aku suh ambik...siap2 pun kul 10.30 pagi..

Dapat time slip tau..tapi almaklumlah dah afy buat perangai..laki aku pulak nak cepat..terus kami ke kLang...ikut huby pi jumpe client dia...

then kami singgah jusco klang...lama sungguh tak pi jusco..jusco ni yg paling lama...jusco bukit raja...ni la tempat dating kami dulu2..time aku praktikal kat shah alam...aku stay umah nenek aku...sinila selalu kami tuju..wakakaka...

tgkla aksi afy main benda alah ni...gambar kabur...suka hafi kami layan dia..sampaikan aku terpaksa EL



Baru jer dapat gaji..boleh pulak afy meragam semalam...aku pulak pi checkup..aku suh bapaknya yg pi hantar afy ke umah pengasuh...aik..stat malam lagi dia dah meragam2 giler2...naik hangin dan buntu kami...

Benda ni gerak sendiri..just control kepala je..aik..mentang2 gaji afy mintak benda ni..layan kan jer..sebab dia meragam...
PAstu kami pi makan kat Pizza Hut..celebrate la bday afy sekali...huhu

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers