14 March 2012

Anak bujangku dah meragam


Ragam mereka berdua

rindu dgn anak bujangku

Hari ni jer dah berkali2 bunyi tipon aku...mak aku call....anak aku dah melalak2..nak mumy dan Abi...bila cakap dlm hp ni dia bebel2 bahasa dia satu apa pun aku tak faham..kesian afy rindukan mumy dan abi dia...apa kami bole buat..alhamdulillah dapat pengasuh sementara kat blok kami..dapat jaga 2minggu pun okla...yg penting dekat..aku bayar jer la...kalau berjauhan ni mana bole..kami sendiri pun tak pernah berjauhan lelama...afy dah besar..dia dah faham....seminggu bole la...skrg dia pulak yg rindu kami..dia siap suh nenek dia call kami..sebakk jer dengar afy bebel2 dlm tipon....mmg dia dah sangat rindukan kami..kesian kan...

petang ni mama aku hantar sampai seremban, then malam ni kami ambik..bawak balik putrajaya...bawak mak aku sekali duk dua hari kamis n jumaat tido umah kami..

jumaat nnti biar mama aku balik gemas ngn adik lelaki aku yg keje subang tu...

sabtu ahad ni laki aku takde kelas...bole la kami bawak jejalan afy nnti...itu pun dekat2 jerla...ongkosnya tak mengizinkan..sebab dah ulangalik balik gemas je bulan ni...

macam2 dugaan kan bulan mac ni...ini semua ujian yg perlu aku tempuhi disaat2 akhir mengandung ni..sabor jer la..ada hikmahnya....

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers