27 February 2012

Tamatla bulan Febuari 2012

kejap jer nak masuk bulan mac...dan detik untuk bersalin semakin hampir..waaaaaa..seramnya...apa2pun kene hadapi dan ia seperti maut memanggil...hahhahaha....dasyat ayat aku...dalam masa yang sama, tak sabar nak lihat anak kedua aku ni...memang sangat teruja dalam ketakutan...aku mmg macam ni...aku teruja dan takut...nak bersalin mana pun aku tak tau...bila teringatkan zaman lahirkan afy mmg menakutkan...mmg tak akan luput dalam ingatanku...ia betul2 pengalaman yang sangat mencabar aku dalam hidup ini...tetapi kuasa Allah...kuasa Allah tiada sapa boleh menidakkan atau menafikan atau apa sahaja...Dia telah buatkan perasaan kaum2 ibu yg melalui saat genting seperti aku LUPA BEGITU SAHAJA...mmg kalau Allah mengingatkan kita dgn apa yg kita lalui masa bersalin,pasti tiada yang akan mengandung lagi..kerana takutkan kedaaan itu berulang..tetapi semakin terseksa,semakin ibu2 nak mengandung lagi..inila kuasa Allah...dia melupakan kita saat bersalin...aku???aku pun sama..ingatan itu bila rasa nak bersalin...semua org sama macam aku...doa agar semua berjalan lancar..

ok kita lupakan kisah di atas..

esok aku stat bercuti...cuti kerana adik ku akan berkahwin...semoga perjalanan kami semalat pergi dan balik..semoga perjalanan kenduri kawin ini akan diberkati dan dirahmati ALLAH..dan bakal pengantin akan kekal sehingga ke akhir hayat..amin...

sesiapa yang aku jemput silala datang..jgn membazir pada makanan yg telah disediakan....

aku pun harap majlis besday afy pun akan selesai dengan jayanya...amin

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers