23 February 2012

Mengamukkk

Semalam baru gaji kan semua orang hapy...aku pun lega semua duit aku dah tramfer dlm ASB...tak kuasa aku nak tgk duit aku..macam2 aku beli nanti..sedang elok pulak punch rosak...bank pulak laju jer..tak sesak..mmg melancarkan semua urusan semalam..pastu pi KL pi amway ambik barang...setel semua...KL pun tak jem...mmg suka sangat..

Alhamdulillah semua urusan untuk cuti sem suami aku dah aku laksanakan..

ASB hafiy je tak bole buat sebab dah tukar bangunan lain..so itu takperla..next2 month pas beranak boleh uruskan..biar je dlm akaun biasa..

Balik selesai urusan semua, tup2 anak aku jalan terkangkang2...

rupanya, telor dan celah2 kangkang dia melecet..

ini bukan sekali..tapi dah banyak kali..seolah2 macam tak jaga kebersihan anu dia jer..

yanga ku geram pengasuh aku ni bukan jaga ramai budak pun...dia jaga afy jer..aku awal2 mmg diam jer sebab aku jenis sabar gak la bab2 org2 ni..

aku bangun lewat today kepenatan sangat...aku intensif jaga anu afy malam tadi...mmg baik dah..ada pink2 sikit kesan melecet semalam...

pagi ni aku lewat, aku pi sarapan dulu...elok pulak kedai sarapan tu jual mee goreng tak pedas langsung...afy makan ayam peha dan mee goreng..lega dapat kasi dia makan...

pastu msg pengasuh cakap, tak datang ke?aku jawab, datang..lambat sikit ada hal..terus dia sound kenapa tak bagitau awal??aku jawab la suka hati aku la nak hantar cepat or lambat..dia byk kali sound aku..aku diam jer..tapi today aku menjawabla...laki aku tereksimala...sebab kalau aku bersuara mmg aku KURANG AJAR!!..SEBAB TU AKU MALAS NAK BERSUARA DENGAN ORG YANG MMG BELAGAK..SESAPA YG BELAGAK NGN AKU MMG AKU SOUND BALIK JER...APEHAL KO NAK BELAGAK SGT...kalau ko bagus takkan sampai melecet2 peha anak aku...seolah2 tak cebok dan biarkan kencing tu lelama...kuman la..

Malam tadi aku bubuh Probiotik kat susu afy..alhamdulillah usus pun ok...

okla..aku byk kerja ni..mggu depan nak cuti..adik aku kawin...hadiah dia pun aku tak beli lagi....

1 comment:

Unknown said...

pdan muka dia kena sound ngn ko hahaha

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers