15 February 2012

Update Kenduri Opismate dan Cameron Highland

Okla ini aku update gambar2 kami di perak...dan cameron highland....ponek edit size..ni jor yg dapek..hehe..sebagai kenang kenangan...

Baru sampai kepenatan..jem di highway..sian anak mummy...

baru perasan belakang tu budak opis aku..hehe..sory azian akak tak nampak...nampak pengantin jer..hehe

hehe..sempat lagi candid

candid..lapar oo...dari jauh tak makan..

makan bubur kacang..sedap...

kami bersama pengantin...

godies kami dapat..ada tulis nama pengantin lagi kat labu sayong tue..tq

view bawah sebelum mendaki huhu...tak lawa langsung...kami dari simpang pulai...

berhenti sebendar setalah kepenatan drive..mmg jauh la Camaron nie..tak sanggup aku dtg lagi..cukupla nie...kalau ada free org bawak aku naik la..

Nasib ada hotel ni..rm250 semalam jer tanpa makan minum...bagi kami mmg mahal sebab takde makan minum..huhu...lain kali tempah awal2 ye..main redah jer ni...

inila kerjanya di hotel..main lampuuuu

gelagat afy baru sampai otel..kemain lasakk sgt...tak sojuk dio nie..


malam2 di pekan brinchang

aku n afy..ee..geram budak nie..

Sblm check out ambik gambo dulu di hotel yang sempoi nie..

View di strawbery farm..belakang tu tak cun pun..

sblm masuk ambik gambor dulu..hehe

yummy..fresh from ladang

hehe..bersama afy bergambar di tepi pokok strawbery...geram sgt...

Abi dokong afy yang lasakkk..


view orang ramai di tempat jual beli entah apa namanya..

View ladang..jalan masuknya kemain sempit..

signboard sebelum masuk ladang

afy kepenatan

aku di ladang teh..afy tiada dia tido...hehe..penat sangat masuk ladang ni ..jem giler..

huby di ladang teh

Malam2 afy makan strawberry coklat...sebab banyak dia makan...ini masa kat pasar malam..sedang elok pulak kami sampai ada pasar malam kat area hotel

Ini je barang yang dapat aku rembat ikut duit yang aku bawak...family sorang satu dapat..

Payung2 strawberry buat kenangan bagi kat family sorang satu dapat..

Buah yang semua wajib beli...yummy....beli 3 bekas je..utk family semuanya...

Satu2nya fresh flower yang telah di awet..yang murah..rm10 jor..hiasla pasu adiah dari adik aku dah 2tahun pasu ni kosong...hehe

Ini je bantal aku dapat beli...bantal color merah dan pink mahaiiiii...yg ni paling murah..aku rembat satu buat kenangan...asal adoo

2 comments:

Unknown said...

wah manyak syiookk aa leh jenjln n shopping..thanks belikan kami hadiah.
aku je x leh nk shop n jenjln sb duit byk ke rumah..uhuhuukkk

emyda said...

yelah nanti kami ada umah pun tah bole jalan ke idak..salah satu..macam ko ada umah jalan kurangla..macam kami sementara takde kereta baru n umah jalan dulu..nanti duk jer umah pasni hahahhahahahaha....

ini pun kebetulan je tau..

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers