27 February 2012

Cuti Hujung Minggu

Minggu ni suami aku stat kelas semester baru..alhamdulillah pejam celik pejam celik dah tahun 3 semesta 2..penuh kesabaran aku menunggu dia abiskan belajar semester by semester...apa2pun wife kene sabar dan support huby dari belakang..kene banyak berkorban dari segi pengurusan anak dan rumahtangga...kalau tak ada kesabaran n suka pentingkan diri kelak akan memakan diri...bagi aku, aku sanggup bekorban untuk benda2 baik2 macamni..kene salah seorang uruskan umahtangga..memang memenatkan dan aku happy asalkan orang yang tersayang kita berjaya. alhamdulillah pelbagai macam bentuk ujian berjaya huby aku lalui termasuk ujian kewangan...inila yg paling sakit kalau kita tak pandai managed duit bebaik..

so far semua walaupun mempunyai anak dan huby belajar dan malam2 ada kelas semua, dia berjaya dan alhamdulillah kami berjaya hadapi bersama2..banyak gak benda kami dapat beli dalam sesak2..haha

eh dah macam ceramah motivasi pulak ..hahaha

aku nak citer pasal minggu ni kami dalam keadaan terkejar2 kami dapat siapkan banyak benda...akula byk gak setelkan semuanya..

antaranya:
1) barang2 baby setel beli semalam kat jusco..tinggal stoller jer beli bulan depan or pas bersalin...
2) selesai godies besday afy aku buat ngn laki aku...simple je...sebanyak 100pcs kami bungkus2..
3) layan afy dengan hapynya dia...suka dia kami bawak jejalan2 pi jualan borong baby kat puchong ramai giler..jualan gudang my dear...hujan lebat..nak pilih pun kelamkabut tapi murahla...aku berkenan buaian elektrik..
4) siap beli hadiah adik aku yg bakal beberapa hari jadi pengantin..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers