12 February 2012

Kehamilanku 31 minggu

Lama sungguh aku tak update cerita kehamilanku..huhu...macam2 benda buat..sibuk sangat..sibuk dengan hal2 perihal kawin adik dan aku punya kerja sendirila..

Today pun ada fail yg menunggu...tapi aku tak leh buat kerja..sebab anak aku dalam perut ni lasakkkkkk sgt...sampaikan aku tak boleh nak duduk tegak..kene bersandar jer baru selesa...kalau dah bersandar lagila payah nak buat kerja...

dia berpusing2 dalam ni...aktif sokmo...alhamdulillah..now tgh menaip2 ni pun dia tgh gerak buat gimnastik gak kot..hehe..macam abang afy la..happeningla kami sekeluarga kalau semua suka buat gimnastik..hahaha...aku pun suka gakk dulu..heeeee...

alhamdulillah baru2 ni pi checkup tiroid..semakin baik ..result darah pun baik..so kene mentain jer...aku makan nasi pun tak mo byk2...aku makan sehari sekali..

sarapan today dan makan tengahri pun tak jamah nasi..makan yg ringan2..malam nanti baru aku makan nasi...

kene la pantang sikit..tak mo makan makan makan je..dulu time afy aku balun semua...mmg tak hingat diri..hehe...

bukan apa tak mo berat naik sgt..nanti kene munum air gula...fefahamla gomen..mmg nak check semua...bagus gak check semua..boleh control..kalau tak mmg obes la dan high colestrol la rakyat malaysia...

sekarang kepala baby pun dah pusing takdela songsang..so dah rasa berat sangat ke bawah ni..jalan pun slow jer...takde laju macam mengandung afy...now mmg slow...sebab dah berumur kot..hehe...

semoga dapat lahir dengan lancar dan tak mo kejadian time 1st anak berlaku lagi..serammm aku....

aku pun dah stat riso jer...riso la gilo tak riso...takut wei nak bersalin ni...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers