17 April 2011

This week yang merimaskan

semua aktiviti aku terbantut..ini gara2 demam aku yang lepas menyebabkan tongsil aku bengkak dan semua saluran mengalami komplikasi..emm...aku dah jumpa doktor byk kali tapi disebabkan perjumpaan doktor di hospitalputrajaya memberi ubat antibiotik yang aku alah..so doktor langsung tak bagi aku makan ubat..

Tadi aku tak larat sangat aku pi la klinik putrajaya..Ya Rabbi ramai nyer manusia..so aku pk baik aku pi swasta...tak larat nak tunggu giliran..batuk aku pun makin teruk...malam tadi aku dah 2 malam tak boleh tido..stat sabutu ahad nafas rasa macam sangkut..macam nak di cabut nyawa rasanya..so pagi ni tu yg gerak gak pi klinik..

masa jumpa doktor tadi pun lama gak..bila jadi macam ni rasa macam nak duk kampung jer..sng dpt rawatan...

berbalik pada citer tadi..aku tunjukla doktor ubat yg aku alegik tu..so doktor pun tak berani nak bagi aku makan antibiotik sbb katanya semua antibiotik yg aku alergik tu ada..lastly doktor bg ubat kumam utk legakan tekak jer..ubat batuk dan ubat selsema..tak boleh makan buah dan bykkan minum air sejuk..total bayaran tadi rm44..so mintak resit utk claim kat company hubby aku jer...

bulan april ni jer dah byk claim perubatan.

aku tak MC aku just minta time slip jer...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers