02 April 2011

pi JUSCO equien



tengokla afy seronok tegak jer..kalau naik keter kami lasak..lagi2 nenek dia pegang.



hafiy seronok dapat keluar umah..ni dalam keter abah aku..otw pi jusco..



Bersama atuk n nenek.





gelagat afy kat dlm jusco..

pi jusco lagi..tapi kali ni aku pi ngn abah dan mama aku..kami berempat jer..sbb huby aku pi kelas..

tujuan pi beli kasut abah aku dan suar dia..jumpala kasut schol yang dia berkenan rm245..boleh la pakai bertahun2..lagi pun kasut skrg dah rosak sikit...dan lama dah abah kau tak beli..so dapat jugakla suar sleak dia utk kerja...

suka betul afy dapat jalan2...

1 comment:

Unknown said...

beli stroller baru ke?

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers