05 April 2011

Luahan perasaan baik dari membisu seribu bahasa..

Buat pengetahuan semua aku telah siap gosok baju untuk 1minggu..tiba2 balik kerja isni nyer,aku rasa badan anak aku panas..panas??aku mula la syak yg anak aku demam,tetapi aku positofkan diri cakap takla ini mesti panas sbb berpeluh2..owh rupanya tekaan aku yg pertama adala betul..DEMAM!! ini la saat yg aku tak sanggup hadapi..

Sampai umah aku cepat2 bagi ubat demam..alamak malannya tak kurang juga..aku sumbat ubat demam yg buntot punya tue..so aku sumbat kejap jer dah kebah..okla..tengah malam aku tak tido ..enjut2 dia tepuk2 dia..resah gelisa lagi..au tuam dengan air asam jawa..okla dah semua buat baru dia tido..

aku masih tak lelap mata lagi berjaga malam..enjut2 bagi dia lena..buat aircord perlahan..kadang aku tutup jer air cond ni...

keseokannya aku tak kerja..bgn pagi demam lagi ..bagila ubat segala macam..selsema idung sumbat lagi..emm aku mmg kesian la pada anak kalau sakit..sakit hati aku ni gak..aku cuba kuatkan diri kene sabar dan berdoa..

today aku tak kerja juga..aku cepat siap2kan masak tengahari sampai malam punya,,aku cepat on PC untuk check emial opis..byk aku baru baca

PENYELIA ..aku pulak tuduh2 aku tak bgtau kawan2 yg aku tak dtg..padahal aku dah sms kwn..penyelia aku yg tak baca email my fren etiba jer nak hangin ngn aku..entahla..dia tak de anak boleh la nak marah..hnya org yg melngalami situasi ini akan tersa sgt..aku ni HATI KERING..kalau bab keluarga aku n anak aku akn jadi sangat emosi..ini mmg hakikatnya..aku dah email pada penyelia ckp..aku geram sgt..manala sempat aku nak sms semua yg aku tak dtg..lagipun kerja2 semua aku dah siapkan..apa lagi yg dia tak puas hati hah??entahla..dia tu ikut kepla angin dia..aku sabar jer kat opis kerana aku dah faham perangai penyelia aku tue..

SKT tahun ni entahla..aku berserah jer..suami aku ckp,kalau dia dah abis degree dia dpt kerja yg gaji lebat katanya tak payahla pk pasal SKT lagi..kerja jer..tak penting katanya.yg penting kerja siapkan..dah tue jer..

ni anak aku tido pas kau bagi dia ubat..aku sms taska,cakap kenapa tak bgtau yg hafiy demam??cikgu taska cakap luper!!emm tu lagi satu hal..yelah aku faham cikgi jagan ramai kanak2..tapi aku fokuskan pada yg turn jaga hafiy..tapi tak cakapa pun..sabar jerla..inila ragam bila duk taska..yg geram jugak tue..kita kemain la jaga anak sendiri kalau demam tak bagi pi taska..kalau anak org lain tue demam2 pun hantar taska..mana tak jangkit semua kanak2...ais!sabar lagi la aku..

org cakap anak makin nak besar nnti ok la tak demam..tapi anak aku tiap2 bulan demam..entahla..cuti makin surut..sempat tak aku cuti nak pi pulau pangkor n raya sakan tahun nie..tengok jerla..hehe

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers