03 April 2011

pergi beday gurl

sementara aku n afy tunggu abi balik..so kami sempat melelapkan mata sebelum pi umah my fren kat P11..kami ingat kami yg last rupanya bukan..ramai lagi kat umah dia..yang dtg aku n sepul jer..yg lain tak dtg..aku pun lupa nak calling2...hehe..




aku dapat belikan ini jer...masa kat melaka..

makanan dia aku suapkan hafiy soto..byk gak afy makan..pastu afy buat bising jerit2 kat umah marzuki..kelaka..pelik kot..lasak anak aku..siap round the world dlm umah tue..hehhe..

ok la tuan umah tq again dan sedap makanannya..semoga nisrina nabihah menjadi anak yang baik dunia dan akhirat..tak sempat nak snap sebab dah lambat malula..hehe

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers