19 April 2011

Rabu

today aku tak boleh meneruskan kerjaku...banyak perubahan pada sistem..so aku isi masa dengan menulis blog..

Tengahari tadi aku n my fren pi alamanda..aku pi pejabat pos..kejap jer urusan tak lama..sebab tak ramai...so kuar jer kami ingat nak jalan2..tapi pi pulak kat tmpt jual keter..lepak lama la pulak..emm baik sungguh salesman tue layan kami..walaupun mmg nmpk kami tak ada gaya nak beli..tapi dia tetap layan kami..apa lagi aku pun testla masuk dudk2 kat dl keter tue..borak2 lama tye macam2..mula2 malu2 gak..pastu salesman tu pun layan kami..okla borakla sakan...abis semua kami pun bla..pi carik tempat makan...

aku nak pi kedai2 lain tak sempat...huhu salah sendiri..tapi berbaloi la..tak kisah la asal kami puas tye pasal keter..hehe..

aku tetiba laks rindu ngn anakku...tak sabar nak balik ambik dia kat taska...geram sangat dan makin rindu sebab dia dah pandai merajuk dan mengada2..BOys pun nak ngada2...aku layan jer..yelah susah nak dapat anak kan??so layan jerla..kedang2 masa afy tido aku pun kacau..geram.hehe

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers