08 April 2011

Stat kerja

dah 3 hari aku tak kerja sebab jaga anakku..selepas jer dia sihat, aku pun dtgla kerja..tengahari aku n huby jemput balik. so aku ambil kesempatan untuk masak malam..nanti takla aku terkejar2 balik kerja nak masak..ok lauk utk malam 1 dah siap..hanya 1 lagi jer lauk nak masak..nasi pun aku dah masakkan..

laki aku tak kerja ptg jaga afy..dia pun nak siapkan asigment dia...petang nak pi beli scanner pulak..dia nak guna scanner pulak..yelah sekarang tgh belajar mmg macam2 la nak guna..aku leh beli sikit barang2 umah utk sabtu ahad ni..

aku pi kerja tadi pun naik motor..

yang geramnya aku tgh bwk moto so nak brek kaki tapi makan..aku mulala hangin aku naik satu badan..byk kali dah aku suh laki aku pi ketatkan brek kaki..aku marah betul..bila aku cakap dia kata dah ketatkan..tetapi kenapa tak berfungsi..tu yg aku hangin..bila kita ckp balik..dia pulak bantai kita..aku mulala menyirap..so ptg ni aku pi kedai motor terus pi ketatkan brek..kali ni kita tgk sapa yg ketatkan brek yg betul..geram btl aku..tgh2 panas brek tak makan pulak...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers