03 April 2011

botol Free BPA - From Amway



alang2 order so aku order sekali vitamin kami..



ini la set botol Nuk. rasanya la kalau kat luar harganya lagi mahal kot..aku tak ingat..


hehe..macam berlawan2 pulak tulis blog ni..my fren kak ina pun sama..aku n dia sgtla aktif tulis blog..hehe..

citer pasal botol yg KKM sahkan akan mengharamkan penggunaan botol susu yg punyai BPA..so aku order la terus kat amway..aku order this botol la...bagus botol ni..ada kesilapan sikit sbb botol ni utk bayi 0-6bulan..takpela aku just tukar puting jer..emm..boleh tahanla harga..boleh la..sebab dia jual set rm56 kot aku luper..

harapan aku ialah supaya anak aku sihat dan tidak minum bahan kimia lagi..faham2jer aku ni jimat..sayang dengan botol lama2..aku tak buang..aku simpan dlm kotak..yelah pemberian hadiah dari org..aku mmg hargai..but dah tak leh guna aku just letak dlm kotak jer..

sesapa nak beli boleh la order dgn aku..

3 comments:

Unknown said...

zara dah usha da botol ni aritu..hehhe

emyda said...

sibuk jer zara tue ..semua nak..mummy diakan kaya n papanya..suhla beli...

Siti Asiah said...

anak sy pun guna botol ni...kat pasaraya pun ade...

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers