02 August 2010

Kursus di UKM

Kursus Dreamwever

sabtu ahad aku tak duk umah pergi kursus yang bos suruh..yelah aku yg menurut perintah...apa lagi nak2 aku langsung takde kursus tahun ni mmgla aku pergi...baru 2 hari kursus..ada lagi 5x lagi mana aku nak cekau..sempat ke tahun nicukup 7x kursus..apa boleh buat aku cuti beranak...mmgla semua tertangguh...

Masa kursus tu aku n marzuki saja dihantar..bos cakap no excuse..huhu

Anak aku hantar ke taska..kalau sabtu hantar kene bayar rm20 sehari...ahad mak aku bawa hafiy ke Klang ada kenduri..aku pergi kursus sampai tghari jer...sbb nak bekejar ke klang umah nenek aku...tapi tak sempat hadiri kenduri..huhu...dah abispun..

Ok aku citer pasal kursus..masa pergi kursus banyak gak ilmu yang kami tak tahu..bayangkan masa buat kerja di opis terus jer ...tanpa tahu selok belok apa itu dreamwever..so kami stat dengan basic dreamwever..disebabkan kami mmg guna di opis so mmg takla terkejut sgt belajar..semua yg diajar mmg fahamla...yang paling best kami berdua dapat belajar buat TEMPLATE..kwn2 opis mmg tak tahu buat TEMPLATE..so kami la yg bertua..sebenarnya kita as programmer kene tahu guna TOOLS CS4 tu..kalu dah mahir dan tahu penggunaannya mmg bestla buat sistem..

1 comment:

puja said...

leh la ko ajar aku buat templete yeh??

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers