26 July 2010

Puasa

Hari ini baru nak puasa ganti..mana tidaknya aku mmg tak sempat nak puasa..aku mana bole perut lapar..mmg lemah la...buat masa sekarang ni ok puasa..mmg mengantuk sangat dan tahan lapar..perut takla lapar sgt cuma dah menyusukan kan anak mmg gini...org lain puasa sunat syaaban..aku tak dan2 nak buat sunat2 ni..yg hak puasa ganti pun tak selesai..yg penting puasa wajib kene selesaikan..

Anak aku dah boleh tido..mak aku dtg jaga..malam tadi mak aku korek tekak hafiy ngn jari...abis muntah..pas muntah itu mak aku korek lagi kuar2 ketul2 kahak yg tersengkang..pas buat semua tu mmg dia tido lena..rupanya ubat yg doktor kasi tu lambat nak turunkan kahak dia..batuk ni pun dah ok..takla teruk sgt...mmg letih sungguh kalau anak demam ni...tak tenang dibuatnya..

TAdi aku balik tgk afy tido..mmg legala tgk dia dapat tido..aku tak berani korek tekak dia..takde bunyi2 lagi kat dada dia.

okla tinggal settlekan antibiotik dia jer...harap2 sembuhla...kalau tak sembuh kene bawak klinik lagi...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers