11 July 2010

lama aku tak update blog

mmg agak lama aku tak menaip blog..aku bukan malas tapi aku terlalu bz ngn hal2 peribadi...pi kerja mcm biasa...tak bz sgt..but aku semenjak menjak ni byk benda nak aku usik...ni taip pun laju2...

Antara aktiviti yg aku lakukan dan tak sempat update ialah:

1) Uruskan diri sendiri yang demam selepas lama bercuti salin..aku kene demam lagi
2) Uruskan anak aku yg demam gak pun huru hara aku
3) Uruskan majlis Aqiqah di kampung ijok kg hubby aku..
4) balik kg kenduri kwin kawanku..
5) Beli water treatment (air yg karat tak sanggup aku)terpaksa beli gak...
6) Survey2 umah2 2nd yg sesuai nak beli (cadangnyala) dan survey umah baru gak...

ok that all

nanti aku citer..nak cepat...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers