11 August 2010

Berbuka dgn keluargaku

Selamat berbuka...seronok tahun ni mama dan abah datang umah kami..mama masak aku pi kerja..hehe..time ni tak rasa lapar sgt sebab baru lagi...pasni tak taula...masa mama dtg aku ringanla tak payah nak terkejar2..pasni tgkla aku tak taula semoat tak masak n berbuka..today aku mula nak masak untuk berbuka hehe..mmg huru harala...harap2 anak aku tak meragam..




Antara gelagat2 sebelum berbuka


Hidangan yang sempat mamaku masak..


Goreng ayam kentucy


Lauk kacang buncis dan hati ayam..


ini lauk masak asam ikan patin..yam2..mama masak...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers