08 August 2010

Kerenah Hafiy

Sekrang aku duk umah sabtu ahad mmg letih..sebab afy dah pandai buat kerenah..nak masak nak mandi dan jauh sikit dia dah melalak..buakan sikit lalaknya..makin kuat kalau dia tau aku tiada di sisi..mulala dia menjerit2..adui..mmg huru hara aku berdua ngn dia..hubby aku pi kerja dan kelas..naik kempis susu badan aku..dia kuat sungguh minum..sekrang aku dah cuba2 bagi dia Carelac nustum tu..buat cair2 dan suap..hapy sungguh dia..melenting2 badan dia suka sgt makan nustum tu...

Yang pelik skrg dia kurang berak..mmg 2hari ni tak berak dia..risau gak aku..tapi perut kempis ..kencing kuatla..dia tak melalak pun..mebe apa yang aku kasi tudah jadi lemak dan daging kot..harap2la..

bagi mainan dia terus masuk dlam mulut..berair2 tangan dia...aku saja biarkan nak latih..supaya jari jemari dia aktif..

ahad abis jer hubby kelas kami terus pi carefore..beli brg2 dapau..nak puasa ni risau gak leh ker aku berpuasa dan larat ke dak..aku nak sgt puasa penuh..dah ada anak ni tak larat rasanya nak ganti2...aku cuba yang terbaik..vitamin2 aku dah siapkan..nak telan jer nanti..hehe

anak aku kalau air susu badan kurang aku bagi dia susu formula..semua aku dah siap2kan..berdebar2 nak puasa ni...

pasal baju n persiapan raya..aku dah tempah biskut2 raya dgn member opis..asdala beli utk mak n mak mertua aku..bukan org nak makan pun but sebagai hiburan untuk berraya..takkan takde langsungkan..tak syokk la...kira sedekah gak tu...

baju ray apula hafiy awal2 aku dah siapkan...1st timela katakan semua persiapan utk anak jer hehe./.kami????kami tak taula nak beli tak..hubby ckp dia tak mau beli..kalau ikut tahun ni dia tak beli kiranya nak 3tahun hubby aku tak tukar baju melayu sian dia..aku??aku ada la sepasang aku tempah..aku nak gak beli lagi tapi tgk harga mahaiii sungguh..nanti nak beli tudung lagi...emm..aku tryla..kasut aku guna yang 2tahun lepas punya elokk lagi..aku nak beli handbeg,suar jeans dan baju sehelai..tgkla mcm mn..emmm

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers