25 August 2010

Bayar2 bil2

Setelah aku siap masak untuk sahur,ada masa aku online jap..aku nak bayar semua bil2 yang dah sampai..aduiiii...tinggal sikit duit aku..macam mana nak raya ni???ini belum lagi bayar duit biskut2 raya,coklat raya dan baju yg tempah..mak aiiiii..cukup tak raya ni..mmg inila soalan yang sentiasa bermain dibenak pikiranku...nasib ptptn dah bayar sikit...lega..tudung aku je tak jumpa2 ni..adoii..bila nak jumpa tudung yg suai ngn baju raya yg aku beli kat anjung...harap2 jumpala...
Masa anak aku tido,aku pun tido..pastu aku bangun sidai kain semua dan masak..kalau dilayan tido ni mmg sampaila kesudah semua kerja umah tak siap..inila rutin aku tiap2 hari..

Pergi kerja sekrang aku takde mood tgk pc aku tu..kata juruteknik nak dtg tambah hardisk baru..sampai ke sudah tak buat2..bengang tahap gaban..kerja banyak tak siap ni..nanti org opiss tu mengata aku yg aku ni pemalas..aku sbnrnya takla malas...hehe...
okela nak upload gmbr sikit...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers