27 August 2010

Mula Gembira pastu...Tak bole senang aku...

PAgi ini aku dah hapy sbb juruteknik datang pasang hardisk aku yang baru..mmg hapyla ...seolah2 PC aku dah baru..walaupun hakikatnya lama...hahaha..yg penting dalamnya ok...setelah hampir 3 tahun tunggu dapat gak tambah hardisk..huh...

sebelum aku balik ke rumah aku singgah pi beli2 kat bawah...selalunya mmg ada jual mcm2 kat area cafe...aku pi beli tudung raya dan makanan..pastu aku pi anjung beli baju raya adik aku..so setel...tengah2 tunggu kat anjung jumpa kak syariah..dia pptm kat opis dulu...sekarang dah jadi pegawai...

balik aku ambil afy bawak umah..nak susu kan dia..tapi dia bantai tido..lama sungguh dia tido..okla..aku pun pam susu...bekalkan ke taska..supaya perut dia lawas minum susu badan...

3.00ptg sampai opis...aku terus nak copy dari external ke PC...YaALLAH,external ni tak leh detect pula...Tensen aku dibuatnya!!!mmg tensen tau..aku dtg nak copy smua..senang nnti naik opis next week nak buat terus...but hancus..external aku tak detect kat pc...macam mana ni!!!aku dah risau tahap gaban..semua kerja aku kat situ...adui sakit otakkkkk aku!!!

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers