31 August 2010

Cuti

kami balik kampung belah hubby..ikutkan memang hafiy mengantuk kalau masuk keter..mula2 hafiy main2 dalam keter..then dia dah stat gosong2 mata..apa lagi aku bagi susu..jalan ke kampung hubby stat jer dah pusing2..mmgla berpusing2 aku ajak afy main2..sbb dia mmg dah ngantukkk tapi jalan raya berbengkok2..mmg tak selesala...pastu dah abis jalan pusing2..pun tak leh tido lagi sbb jalan berlopak2 pulak..mmg sakit2 badan aku ...anak aku apa lagi mula ar nak menrengek tapi aku layan jer dia...aku dah tak tahan tiso..masa hafiy tido aku pun tido..sakit2 badan dibuatnya...

Sampai kampung kami berbuka di umah nenek..biasala kepulangan hafiy disambut oleh nenek n onyang dia..ini baru pertama kali hafiy balik kampung belah hubby...bukan tak mau balik sebelum ni hubby sibuk dan hafiy masih baby..

Kampung hubby dekat ngn laut..mmg rasala tiupan angin laut...aku mmg dah sedia bawa baju2 hafiy yang seksi2..sbb aku tau panas di sana..mmg aku dah jangka..anak aku meragam sebab baru ubah tempat...siangnya buka baju dia..kat sana mmg bahang sangat...yelah dekat ngn pantai..malam hafiy meragam2 nak tido payah..menangis jer...puas aku dodoikan dia...pastu kami terlelap..malam keduanya aku lupa nak ridset..hubby kepenatan pas kemas2 umah n bunuh tikus..pas buka pas solat hubby tido..kami pun tido..samapi lupa nak ridset..huhu..abis nyamuk muka anak aku..nanti kau tunjukan muka dia bintat2...

Last kami balik tengahari..mmg awal sbb mlm hubby nak pi tarawih..

Batuk hafiy masih kuat lagi risau la aku...pening aku dibuatnya...baby bukan tau meludah..aku jolok2 still dia tak muntah...tak taula ..bila la hafiy nak elok batuk...?????

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers